Jump to content
D'Jaffo

The Ultimate Super Ayr Thread

Recommended Posts

2 minutes ago, I'm Brian said:

Thought you lot might need cheering up after losing Super Steve. 

Aye, trying to decipher his nonsense has fair cheered me up.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, KillieCon said:

Aye, trying to decipher his nonsense has fair cheered me up.

If you manage to figure it out, send some sort of Rosetta Stone back down so we can understand as well

Share this post


Link to post
Share on other sites

The guy obviously has autism or something. I know its painful though lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, ftk said:

The guy obviously has autism or something. I know its painful though lol.

Eh, whit? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Charlie Telfer has been let go by Morton always liked him as a player and very highly rated a few years ago seams the type of player McCall could use his magic on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's gone quiet today, here's hoping he's away to another thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

They were commenting on Alba that QOS only had Dobbie signed up for next season (granted a pretty good one to have signed up), so in reality terms I'd say we're actually further ahead on the signing front than many others in this league.

Share this post


Link to post
Share on other sites

See Robbo has been approached for the Dundee job, would expect McCall might be on their list of candidates, doesn't bode well with the deafening silence from Somerset since the end of the season 10 days ago, hope AP has news.

Share this post


Link to post
Share on other sites
See Robbo has been approached for the Dundee job, would expect McCall might be on their list of candidates, doesn't bode well with the deafening silence from Somerset since the end of the season 10 days ago, hope AP has news.
McCall keeping all the news for his in conversation show at the Gaity on Friday. Maybe at the end of the show he will parade a host of new signings lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
McCall keeping all the news for his in conversation show at the Gaity on Friday. Maybe at the end of the show he will parade a host of new signings lol
Hopefully he doesn't get up and say he's off lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moffat, Geggan, Kerr, Bell and Adams all offered new deals.

ETA: quote from AP “so far deals have only been offered to out of contract players, rather than going on the hunt for new talent”

Edited by ayrunitedfw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moffat, Geggan, Kerr, Bell and Adams all offered new deals.
ETA: quote from AP “so far deals have only been offered to out of contract players, rather than going on the hunt for new talent”

No mention of Moore or McDaid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, D'Jaffo said:


No mention of Moore or McDaid?

Nope or Crawford. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nope or Crawford. 

Crawford’s gone imo. He’s been on the verge of leaving for the past 2 seasons so I think he’ll fancy a change of scenery.

I’ll be surprised if Moore isn’t offered anything. McCall likes him but maybe recognises he’s not going to cut it for a team pushing for the play offs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just realised what this is in relation to, my supposed heads gone in the St Mirren thread, where two of your fellow supporters were banned for being homophobic bellends. Absolute no shock to see resident right wing moron Jimmyboo be an apologist for homophobic cretins. 
Ali missing the point yet again

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, jimmy boo said:

Ali missing the point yet again emoji23.png

This is my last reply here, take this to the St Mirren thread you homophobic c**t or f**k off. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ali missing the point yet again

This is my last reply here, take this to the St Mirren thread you homophobic c**t or f**k off. 

You two wanna get a room?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, D'Jaffo said:

 


You two wanna get a room?

 

Don’t tend to get a room with homophobic idiots tbh mate. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...