Jump to content
Kris.

The Falkirk FC Thread

Recommended Posts

1 hour ago, champions said:

😂😂😂 I was young and angry back then.  Alot of it stemmed from the black & white army forum.

Does he still post on this forum?

Tbh I dont know if him and St Sid are even alive anymore.   Auld Purpleheid, slug Gilmour and the Falkirk swampy were the halcyon days 😂

Edited by LargsTON

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why the f**k does mongg autocorrect to swampy? 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunno but you can take that patter away to f**k off our thread anyway.

Why the f**k does mongg autocorrect to swampy? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Bairnardo said:

Dunno but you can take that patter away to f**k off our thread anyway.

 

 

It's a nostalgic post and not a word I used.   You clearly weren't around this forum 15 years ago.  Stop being such a drama queen, its cringeworthy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I still believe he can't raise the finance, that's why it is taking so long.

He has the cash it’s where he got it from and how the plan to take it back is the issue!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah Jay is a joy - player’s player - does all the dirty work whilst the ball players do the rest / he’s generally underrated apart from with the people who count 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, LauriestonBairn said:

Fulton playing well in a winning Swansea team. Wonder if we have a sell on clause?

Glad to hear it. He’s one of the few players I’ve seen play at Ferguson Park and Anfield. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bairnardo said:

Dunno but you can take that patter away to f**k off our thread anyway.

 

 

Calm down ffs

The 'Falkirk mongg'  was something the fuds used to call us. Was harmless banter.

Edited by champions

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just listened to Ray interview, deflect deflect deflect and deflect....oh we are 2nd, yep by winning one game deservedly and being shit in 3 other games

Lewis asking why is this, Rays reply...."I dunno"

Sums him up, any manager worth their salt rams it publicly X Y Z will be fixed and that they know the issue, even if they don't.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, champions said:

Calm down ffs

The 'Falkirk mongg'  was something the fuds used to call us. Was harmless banter.

I was Beaver and Alf Hucker back in the day btw.  Is the Falkirk shuttle still a thing?  What about that psycho bloke that used to post on here?  This new generation of Falkirk fans are pitiful in comparison 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Calm down ffs
The 'Falkirk mongg'  was something the fuds used to call us. Was harmless banter.
Yep. Il definitely say its ok because you say its harmless banter.

Get yourself a job on sportsound m9 you would fit right in.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, LargsTON said:

I was Beaver and Alf Hucker back in the day btw.  Is the Falkirk shuttle still a thing?  What about that psycho bloke that used to post on here?  This new generation of Falkirk fans are pitiful in comparison 😂

👍 shuttle still going strong, mostly young guys now with a sprinkling of seniors. Cant remember any psycho guy, it's been quite a while since I posted on here so my memory is hazy 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Bairnardo said:

Yep. Il definitely say its ok because you say its harmless banter.

Get yourself a job on sportsound m9 you would fit right in.

What does m9 stand for??

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, MrDust said:

Just listened to Ray interview, deflect deflect deflect and deflect....oh we are 2nd, yep by winning one game deservedly and being shit in 3 other games

Lewis asking why is this, Rays reply...."I dunno"

Sums him up, any manager worth their salt rams it publicly X Y Z will be fixed and that they know the issue, even if they don't.

 

Haven't watched the interview but did he begin any response with,"Look, (followed by weak explanation)"? That's when you know he's lost the plot.

A bit like when that guy from Falkirk TV says, "I'm sorry but..."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haven't watched the interview but did he begin any response with,"Look, (followed by weak explanation)"? That's when you know he's lost the plot.
A bit like when that guy from Falkirk TV says, "I'm sorry but..."
Make no bones about it, he probably did.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haven't watched the interview but did he begin any response with,"Look, (followed by weak explanation)"? That's when you know he's lost the plot.
A bit like when that guy from Falkirk TV says, "I'm sorry but..."

Just watched it....he says “Listen” about 4 times to begin a sentence, then spouts a load of shite as usual.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...