The Alternative Leigh Griffiths Blog...

St. Starko

• Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

post-12065-12683384764729_thumb.jpg

Absolutley brilliant!! laugh.gif

Pope Jocky on tour ya bas.

(Also, eh'm is what I should be writing instead of em. I'm annoyed at myself about that. There's probably too many for me to go back and change. Pish!)

laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Dundeebarry, I want to kiss your brain.

I made the mistake of smoking a fag while reading your postings and the ensuing laughter resulted in an epic coughing fit.

It matters not though as your alternative blog is like visual prozac, don't ever change.

Was listening to Skindred's version of electric avenue and I couldn't stop laughing because the way the singer says higher sounded like hiya, hiya, hiya and I had to keep adding Leigh or pal onto the end of each one :lol:

Damn you barry you've ruined that song for me :P

See for yourself http://www.youtube.com/watch?v=z1cL5J9bW2U&feature=related

THUNDERCATS HOOOOOOOOOOOOOOO!!

laugh.giflaugh.gif

:lol:

Just adding to the kudos Barry, genuinely hilarious stuff mate.

There was some nutter on the Petty Things thread that said they didnae find it funny! I honestly don't know how.

Should ban the c@nt!

Look Berry, grantit Eh'm haein a wee bit o' a giggle at yir shite; but yiv got Jocky a wrang.

Eh mean whit's this pish wi the Beastie Boys?!!!! niver fuvkin heard o' thim. Looked them up

on the comepewter an they turn up in the 80s when Jocky's a granpa. They're pish.

Dinna git me wrang, eh mean ehm happy tae hae a biographer tae chronicle the age o'

Jocky, but yev got tae git yer facts right ye fuckin' puddin.

Jocky is strictly sixties: real music, real fitba. real men, an wimmen that kent how tae be

wimmen - if ye ken whit eh mean!!!! But back tae music. Jocky loved the Trogs: "Wild Thing -

you make my heart sing" Stones - Ain't no place for a street fightin' man. Beatles were shite, but

Jocky's a' time favourite band was thon lot wi the boy wi the fuckin huge nose that used tae birl

his erm roond like a windmull.- Towsy: talking bout my generation an a that... favourite album;

definitely Tommy (rhymes wi Jocky- teckle): 'If you're gonna follow me yoo gotta play fitba. That's

how I sing it tae that wee fanny Griffiths before the match on a Seturday anyhow. Then the wee

b*****d's got tae get up on the chair an play air guitar tae Fitba Wizard.

Efter the match when I break oot in"See me, feel me. touch me, heal me" Soapy kens it's time

tae get the suds on the baws.

Anywiy, spots on the sun... Berry. Just tryin tae wise ye up on Jocky's musical landscape. So

can ye cut it wi thon Beastie Boys shite. There's a lad. (But how the f**k did ye find oot aboot the

megaphone, the jetpack and the missin Tippex. Thons meant tae be strictly secret.)

An remember: Thon blog might be named efter the wee shite but Jocky's the star..... ya bass......

Archived